barnprogram och disneyfilmer

Den här måndagen kändes inte så jättetung faktiskt, fick gå 50 min tidigare från samhällskunskapen som vanligt så jag satt med favvoklassen och spelade Geni Sverige i cafeterian. Blev nog rätt högljutt och våldsamt ibland (särskilt när Olivia absolut ansåg att hon hade vunnit fast hon inte hade det) men väldans roligt! Lunchen bjöd på minst lika många skratt. Satt och nostalgipratade om barnprogram och olika Disneyfilmer, jag och Erika har skrattat hela dagen åt Julias My Little Pony-imitation, guld! Fick kompledigt från historian om vi ville, och det ville vi såklart så jag och Julia gick ner på stan och köpte varsitt nagellack. Ikväll ska jag vara med Molly, blir nog trevligt, var ett tag sen sist!

image102

Kommentarer
Postat av: Julia

"Vad ska vi göra med Daina, hopphopp"
hahahha puss på dig!

2008-01-21 @ 17:37:32
URL: http://juliiak.blogg.se
Postat av: only guys aloud

hahah jag älskade my little ponny när jag va lite, lekte alltid att jag var den rosa

2008-01-21 @ 17:45:06
URL: http://onlyguysaloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0