Gävlejul

Jag fick en väldigt fin jul och jag är hur nöjd som helst med mina klappar! Har dock för första gången fått uppleva missen att få två likadana julklappar på grund av att ha skilda föräldrar så imorgon ska jag lämna tillbaks ett fotoalbum. Förövrigt stod hela mammasläkten med tindrande ögon och tittade på Gävlebocken i förrgår och var glada att den fått stå kvar; igår morse luktade det brand i hela Gävle och bocken var bara ett skelett. Dummisar.

Nämnde ju tidigare att jag skulle börja läsa igen. Resulterade i elva böcker i julklapp. Ska läsa tills ögonen blöder, halva Låt den rätte komma in är jag klar med än så länge. Har förresten fyndat ett linne/klänning som jag är in love with på mellandagsrean och ångrar att jag inte köpte ett par skor som jag egentligen vill ha.


1. bocken innan bockmordet 2. helt värdelös bild på en del av mina julklappar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0