Fjärde advent

Är helt förvirrad, igår kändes som en söndag och nu är jag stensäker på att det är lördag idag. Blev så himla besviken när jag nyss insåg att det är söndag och sista advent och jag har inte slagit in julklapparna än. Idag har jag iallafall myst med min man hela dagen, vi har bland annat spelat något sjukt läskigt spel i typ fem minuter som hette Left 4 Dead tror jag. Johan lyckades dock skrämma mig mer än vad spelet gjorde när han gömde sig bakom toalettdörren, jag tjöt som en stucken gris som man brukar säga.

Jag är lite sugen på att sätta en väckare på klockan nio imorgon och bara ta till vara på hela dagen, typ börja med en långpromenad längs älven och sen dumpa väskan hos mamma så det är gjort. Men jag tror inte det blir så.
ATT GÖRA IKVÄLL
- städa mitt rum
- packa
- gå till statoil och köpa karra
- se film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0