Everyday is exactly the same

Dåligt med uppdatering! Lördagskvällen hade jag tänkt tillbringa hemma men den slutade helt annorlunda, tack Dannie osv! Har annars glassat runt på skyltsöndagen i världens omysigaste väder och annars har det väl inte hänt så mycket mer.

Skulle egentligen gå och lägga mig nu men råkade kasta ett öga i min kalender och insåg att vi har book review på engelskan imorgon = helt bortglömt och halvt panik. Har över två tredjedelar kvar av boken så känns inte aktuellt att läsa ut den, google har inte hjälpt mig som de brukar, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Får kanske satsa på att läsa slutet och hoppas på att Gunilla inte har läst boken så kan jag hitta på lite. SNAAAART JULLOV

PS dagens glädjeämne: ingen ARL nästa termin, älska livet jag kommer ha världens slappaste schema

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tog Harry Potter And the philosopher's Stone till att läsa, så jag behöver inte läsa ut den :D :D :D Men fortfarande måste jag skriva en jävligt bra bookreview för jag vill ha bra betyg i engelska... :(



Hoppas du kommer på fredag, för övriga gänget kommer! It's gonna be FUN

2008-12-03 @ 22:16:45
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0