Absolute Disco

Igår kväll såg jag och Johan en supermysig film och idag klev jag upp alldeles för tidigt (10....) för jag och Julia skulle städa för vårt UF-företag. Vad gör man inte för att få likviditetsbudgeten att gå ihop liksom? Vi dammade och moppade till Absolute Disco, tog en del pauser för att sjunga med och skaka lite rumpa också! Sjukt party, gick inte att vara sur iallafall!

Efter det vandrade vi på stan och jag var på jakt efter massa grejer till imorgon (sådär i sista minuten ni vet). INGENTING jag skulle ha fanns på stan så jag ringde Johan desperat så fick han skjutsa mig till Strömpilen där allt fanns, perf! Morgondagen bjuder på skumpa och goda vänners sällskap, kommer bli helt sjukt bra tror jag!

Henry Poole Is Here

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh jag diggade den där skivan! hah vi ägdee :)

2008-12-30 @ 18:34:35
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0