19:30:17

Idag är jag lite sjuk. Bara sådär lite, lite sjuk (eller okej då, imorse kunde jag faktiskt inte andas alls med näsan) men jag tycker faktiskt att jag förtjänar att stanna hemma lite grann. Jag har EN frånvarodag den här terminen, om man inte räknar med Parisresan. Är imponerad över hur frisk jag har hållit mig! Dessutom behövde jag sova efter helgen. Och jag har inte bara latat mig hela dagen, har faktiskt ljugit ihop två intervjuer också - en om en yrkesmilitär och en om en läkarstudent. Var inte det lättaste jag gjort.

Mina foton kom idag också och jag är supernöjd! Ska klistra in alla i ett album på jullovet.
PS kräver att få mysa med dig i veckan Johan


Kommentarer
Postat av: Linda

völkommen in i tävlingen,hoppas du kryar på dig=)

2008-12-09 @ 18:13:03
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0