Soligt men kalljävla norrland

Jag fryser hela tiden. Finns två möjliga anledningar till det här; a) jag håller på att bli sjuk och b) det är tydligen nån allmän värme i hela huslängan och tills den sätts på i september går det inte att sätta på elementen. I'm fockin' freezin'

Idag sken solen på Umeå och alla såg lite gladare ut än igår. Det är dock kallt som satan och jag är lite besviken över att min finfina, gråa, 90 kronors second-jacka inte har hunnit komma till mer användning, nu är det alldeles för kallt. Har världens mysigaste låt-lista på tal om absolut ingenting, och nu ska jag cykla iväg till Filippen för fika (enligt Elin?) och film.

Kommentarer
Postat av: Julia

hejvettes kajjt i nojjland.

2008-08-30 @ 14:23:19
URL: http://juliiak.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0