Latdag med Johan

Kvällen med Julia igår var mycket trevlig, bjöds på en hel del skratt och kladdkaka med glass. Aldrig fel! Gick och sov i nästan två timmar och sen dök Johan upp, fullis. Vi vaknade av någon anledning tio imorse och ingen kunde somna om så vi klev upp och tog en promenad i Gammliaskogen innan vi gick hem till honom och lagade lunch vid tre-tiden. Sen slocknade båda och sov till halv sju så jag har ganska nyss kommit hem. Ska snart ner till Station och möta upp Filippa, Lova & Sofia för en fika tror jag, jag är sugen iallafall!

Nina håller på och skickar över alla bilder från Spanien och jag vill tillbakaaaa. Sol, värme, pool, Bobban, havet, maten - vad gör jag i Sverige egentligen? Fattar inte att jag var där för en vecka sen. För två veckor sen hade vi varit där i en och en halv dag. Kommer ihåg när det var 185 dagar kvar, fan vad tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0