Jag vill flytta

Jag är jättesugen på att flytta hemifrån och har varit det i flera veckor nu. Har verkligen inga planer på att göra det innan gymnasiet är klappat & klart men jag är så sjukt sugen. Hittar massa fina saker hela tiden som jag bara vill inreda min alldeles egna lilla lägenhet med, och inte en jävel ska få lägga sig i (förutom pappa om han typ skulle få för sig att ge mig lite cash). Sitter seriöst och kollar på påslakanset och duschdraperier på Internet nu, och igår var jag så sjukt nära på att köpa ett salt- och pepparkar-set som var på rea (24kr istället för 79! och det var jättejättefint) innan mamma stoppade mig - det har fan gått för långt.


Kommentarer
Postat av: Jessi

visst blir man sugen att flytta hemifrån :)

2008-08-25 @ 20:18:40
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Josefine

Och du skulle bara veta vad jag också är sugen på att flytta! Det är typ det enda jag tänker på nu

2008-08-25 @ 20:18:45
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0