Veckan utan medier

Borde kanske skriva lite om veckan som jag varit utan medier? I tisdags var jag snäll och lagade middag åt mamma och mig, grymt gott - jag kan när jag vill! Annars har jag läst väldigt mycket och varit på promenader och så, träffat kompisar och helt enkelt fyllt ut tiden med annat som egentligen är så mycket mer värt än att sitta vid datorn och så, känner att jag kanske är påväg mot ett nytt liv!

I fredags var jag iallafall med Johan, städade förövrigt mitt rum helt sjukt noga också, duktigt av mig! I lördags var jag och grillade med gänget och småfirade mig litegrann, tusen tack! Igår for jag hem till Nina och blev firad där, det var verkligen jättemysigt! Nina hade bakat en tårta ("Grattis Linnéta") och så fick jag ett jättefint silverarmband. Hittade dessutom mina lila strumpbyxor igår kväll, det var faktiskt en ganska stor bonus på dagen, må jag säg!

Idag har jag tyvärr inte hunnit med något av mina hundra ärenden.. Är iallafall klar med en tredjedel av svenskan, så får ta alla andra grejer imorgon istället! Nu ska jag gå och laga middag och sen är det dans, känns alltid så konstigt att gå och dansa som vanligt när man har varit ledig.

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du får en bra dag, spana gärna in min blogg med tips och recensioner om allt och lite till! Tack

2008-04-28 @ 16:43:33
URL: http://metrobloggen.se/mermode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0