umeå open -lördag

Nu efter tusen år utan möjlighet att blogga ska jag äntligen skriva om lördagen på Open! Lördagen var utan tvekan bästa kvällen och livet är på topp!

FÖRFESTEN
Tjejmiddag och förfest hos Maria med brudar från stan och Sundsvall, sjukt god mat men äcklig dricka. Taggade till ordentligt och fick dessutom veta ganska snabbt att hela kvällens schema var ändrat för att Marit Bergman var inställd så vi kunde stanna lite längre, väldans trevligt iallafall!

ARTISTERNA
Började med två låtar på Neverstore och dansade jävel, traskade sen iväg till Afasi & Filthy och det var sjuuuukt bra! 1990 Nånting och Alla som inte dansar är våldtäktsmän var utan tvekan skönast och hela konserten gick allmänt jättefort. Gled sen runt lite och vidare till Lykke Li, hon är ju faktiskt grym. Sjukt bra, även om jag fick höra min favoritlåt genom en högtalare vid garderoben, var inte lite sur då måste jag erkänna. Sen blev det Johnossi, röööööj! Också väldans bra, och efter det blev det då slutligen Adam Tensta. Alla i Äpplet var nog på topp och alla bara dansade och sjöng med till My cool. Grymt bra!

MÄNNISKORNA
Skönt folk i vartenda hörn så det är inte ens någon katastrof om man råkar tappa bort alla sina vänner då och då. "Är inte jag mer än en Arena-vän för dig Linnéa så blir jag väldigt besviken!" Inget att klaga på alls. Ett visst samtal satte också guldkant på mitt liv så allt är bara prima! Fick dessutom en ny 25+ kompis, otroligt trevlig grabb, hahaha sjukt.

EFTERÅT
Kan inte säga så mycket kanske men fint slut på en väldigt fin helg!

Rent allmänt måste jag dock tyvärr säga att årets upplaga av Umeå Open inte alls var i klass med mina tidigare år där. Familjen, Caesars, Mando, Afasi & Filthy och Adam Tensta var lätt årets guldkorn. Guld helt enkelt!
image165

Kommentarer
Postat av: Fanny Gillbjer

om du har tatuering har du varit med om utslag?
kolla min blogg!

2008-04-01 @ 17:56:45
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Maria

I agree :D snyggbild.....

2008-04-01 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0