Två piggelin och ett glas vatten

Hann aldrig blogga igår, men det var en sjukt bra dag! Solen sken och vi satt och solade hela lunchen och hela svenskan. Erika fick två gånger gå och köpa två piggelin och ett glas vatten, haha. Olivia kom med ett väldigt trevligt förslag om att vi skulle gå och äta glass tillsammans efter skolan idag, så det är vad som väntar i eftermiddag.

Jag provade också alla mina klänningar igår innan dansen, snart är sommaren här och jag lär ju bo i mina klänningar i år. Idag är solen framme, jag har tunna leggings och solglasögon och om några timmar sitter jag med en glass i solen med mina favoritbrudar! Helgen känns också som att den blir superbra, så allt är på topp helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0