Stan, pengar, Desperate

Det här var med tanke på att det är tisdag en ovanligt bra dag! Mattelektionen blev bara pladder idag igen (vi borde skärpa oss Molly) och sen var lunchen idag kanske den roligaste i hela ettan. Iallafall roligast den här terminen, vi satt och skrattade och skrattade, hur länge som helst!
"Vänta, det är en sak du bör veta..." Det spårade ur totalt, haha sjukt roligt!

Dansen var slapp och på franskan fick vi bara ut ett gammalt kursprov inför det vi snart ska ha (ÅNGEST) så det var slappt, tiden flög iväg till och med. Sen cyklade jag till stan och kollade upp hur mycket pengar jag fick i lön för mitt barnvaktande förra måndagen (200 spänn!! älskar det här, kommer bli så rik på att göra ingenting) och lämnade tillbaka filmen vi hyrde i fredags och sen kunde jag inte hålla mig borta från affärerna riktigt så jag gick en sväng. Trevligt, det var sjukt länge sen jag var på stan överhuvudtaget. Mycket bra iallafall eftersom jag fyndade en hårspray för 19:- på Kicks, passade helt perfekt nu när min är slut och jag ändå hade tänkt köpa en ny men har skjutit upp det lite för länge.

Imorgon har jag historiaprov vilket jag har förträngt litegrann. Ikväll börjar Desperate också, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0