Snart har vi mediefasta

Eftersom det kändes som lördag (ev. söndag, beror på) igår så kändes det som måndag idag och alltså känns det som att veckan har gått jättefort i och med att det faktiskt är torsdag, fast veckan egentligen har gått hur segt som helst (grattis om du förstod den där meningen)

Idag var det ovanligt kämpigt att ta sig upp men tog mig till hjärt och lung-räddningen och blåste lite liv i en allmänt äcklig docka. På mediekunskapen måste jag säga att Erika, Frida, Cissi och jag taggade till rätt rejält inför mediefastan v.17, styrde upp en affär och hela köret. Blir 5:- per blogginlägg, lär ju ändå lägga några kronor, mig blir ni inte av med så lätt!

Dans ikväll, har ont i höger stortå för det är en maska på strumpbyxorna jag hade så dom skär liksom in i tån när man har skor på sig. Nu ska jag sova, ganska sjukt att det är fredag imorgon. Helgen är grymt oklar. Godnatt!



 Nu vill jag ha lite värme igen taaaack
(sjukt ljushårig Nina förresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0