Önskelista?

www.asos.com är kanske världens farligaste sida. Finns så sjukt mycket som är helt galet snyggt! Hade jag haft helt obegränsat med pengar hade jag lätt varit ägare till världens snyggaste garderob nu. Utan tvekan världens snyggaste klänningar iallafall.

Fyller ju förresten år snart så man kan ju alltid önska sig lite löjligt mycket såhär i sista minuten:
- Ge mig en ny bikini tack! Behöver egentligen inte en ny men vill ha en ändå. Har aldrig förut velat ha en bandeaubikini men nu har jag plötsligt insett hur snyggt det är så den här nere skulle till exempel inte sitta helt fel.
- Klänningar, klänningar, klänningar! Förra våren sa jag att sommaren 07 skulle bli min klänningssommar, men jag tror att 08 tar den. Finns ju inget härligare faktiskt.
- Har också fått en knäpp på armband nu sen i julas. Vill bara ha fler och fler, finns massa snygga. Vet dock redan ett armband som jag faktiskt kommer att få i födelsedagspresent och det känns ju hur bra som helst.
- En blommig väska, har tyvärr inte hittat någon riktig kärlek där än men jag är så sjukt sugen på en.
- Skoooooor, kan inte få nog av skor. Några nya ballerina och ett par nya vita sneakers skulle ändå göra mig sjukt nöjd.
Och så vidare... (fast nu skulle ju jag inte bli en sån som bloggar om kläder och så vidare hehe)

Kommentarer
Postat av: lisa

Hoppas du haft en trevlig kväll! :)

2008-04-13 @ 21:00:27
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att vara med i min tävling här:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-13 @ 21:08:36
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0