"du verkar bli på dåligt huuuur varje gång jag... vänta nu, vad sa jag där?"

Idag älskar jag mitt liv och mina klasskompisar lite extra mycket, kanske för att våren faktiskt är här på riktigt nu och för att den enda seriösa lektionen vi hade idag var gympan där vi körde bodypump. På median, samhällskunskapen och svenskan satt vi bara och pratade och skrattade (mest under våran livliga diskussion om fyrlingar) och allt känns bara så bra just nu!

Förövrigt tror jag inte att jag för fem öre är någon vidare förebild i trafiken. Varje morgon cyklar jag liksom efter mina egna trafikregler och jag tror att en hel del människor hinner bli förbannade på mig under de sju minutrarna det tar för mig att cykla till skolan (hoppas nu inte att Tom läser min blogg eftersom jag ska ansvara för hans son under en cykeltur på måndag och tjäna lite money på det... hehe)


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

2008-04-03 @ 17:03:48
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Tom

jasså du linnéa! Det var de värsta... /mvh Tom

2008-04-03 @ 19:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0