Äntligen!

Nu är jag äntligen tillbaka efter en veckas uppehåll från dator, teve, radio, tidningar och så vidare. Har inte saknat något ett dugg måste jag erkänna, det här var faktiskt riktigt intressant ändå. I fredags klockan sex fick jag egentligen börja använda alla medier igen men jag har hållit mig borta hela helgen, rätt starkt jobbat av mig ändå!

Men som sagt, nu är jag tillbaka så i veckan borde det nog bli uppdatering som vanligt. Jag är ledig hela den här veckan men har ett berg av läxor som väntar på mig och hundra andra saker att göra så jag känner mig inte så jätteledig faktiskt. Ska sätta igång med svenskan nu och få det gjort litegrann iallafall. På onsdag är det valborg, jag är taggad! Blir middag hos Viktor först, trevligt trevligt! Sen får vi se vart det bär av. På torsdag far jag till Gävle och firar gamm-mormor som fyller år. Men först - tusen saker att göra och jag ska sätta igång NU så vi hörs senare, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0