17 år!

Dagen började med presenter och sen en sjuk stress till skolan. Idag fyller alltså både jag & Erika 17 år, grattis på oss! Ett år kvar till arton, haha.

Har absolut inte tid att skriva så mycket nu, måste njuta av mina sista minuter vid datorn den här veckan, får inte röra dator, teve, radio osv fram till fredag klockan 18.00! Ska dock försöka blogga snabbt på onsdag kanske, vi får se hur veckan blir utan alla medier, ska bli rätt intressant ändå.

Nu ska jag göra middag och dra iväg till dansen, senare ikväll kommer Johan förbi. Yezzzz dagen har varit bra! Dock är det inte lika roligt att fylla år längre sen man blev typ 12 eller så, det har liksom förlorat charmen. Men pusshej nu, vi hörs nog på onsdag! Hoppas ni klarar er utan mig i veckan, och hoppas att solen fortsätter skina!


Kommentarer
Postat av: Tannaz

Grattis :)

2008-04-21 @ 22:00:30
URL: http://HypnootiQ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0