never gonna get it

Det är helt sjukt vad varmt det är (vad varm jag är). 30+ pers i en danssal blir lite väl varmt när man dessutom hoppar och har sig. Men house var grymt, tror det blir roligt och Adena verkar grym också! Sen jazz på det och nu är jag inte lite slut. Blir hårt imorgon med både hiphop, locking och jazz, men det blir nog roligt det också. Hahhaha jag är ju körd

Har förresten just insett att jag har lagt ner min tidsoptimistiska livsstil, iallafall för tillfället. Kommer bra i tid mest hela tiden osv, sen har jag rent allmänt fått ett bättre liv känner jag, kanske därför jag har varit så glad nu i flera veckor. Livet leker helt enkelt! Lalala och nu kommer jag in på fronter också så då slipper jag fixa det, woho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0