jag skulle ge allt jag äger för att få tillbringa tiden ensam med dig

Det är så tungt att kliva upp på morgnarna nu, det är helt sjukt. Taggar helg, JAG VILL SOVA.

Om du lämnade mig nu  är det enda som gäller just nu och gud så jag taggar Lars på Idun 17 november, har haft biljetter sen i maj, snart är det dags! Ska stå där och må bra bättre bäst och njuta av livet bara och sen ska jag leva länge på det där, glassa runt på det i några veckor.

Just nu saknar jag mest London och idag saknade jag visst Haga litegrann också när jag och Emma följde med Maja upp till John Bauer och lekte med hennes kamera, var kanske mest Haga-feeling på det!

Nu borde jag skriva lite på min novell egentligen, så att Dan the Man ska ha nånting att kommentera imorgon. Är inte alls taggad. Fan jag skulle ju läsa den där novellen av August Strindberg också. Åh jag iiiiids int. Kvällen blir framför teven iallafall med Desperate Housewives och So you think you can dance? och myskläder hade jag tänkt mig.


Bästa Bräntiskampen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0