ja, det är ett mirakel linnéa!

Livet är fortfarande på topp och guuuuud så jag gillar AR1A! Teambuilding på gympan idag vet jag inte om det funkade, men MIFFO var kung iallafall. Kammade nog några extrapoäng hos Carina efter svenskan också, haha! Gick en snabbis med Julia på stan och tog äntligen tag i det och köpte en kalender. Behövdes nog, har inte koll på nånting just nu känns det som.

Imorgon glider jag till Stockholm, inte taggad på att missa en dag i skolan ändå, känns som att jag kommer missa massa men det ordnar sig. Missar ändå första fikat på klassrådet, lite ledsen!

Känner värsta pressen, har massa saker som jag måste köpa och NÄR ska jag hinna göra det? Tisdag? Nån som ska med? Bokar tisdag så länge för shopping alltså. (dansskor, danströjor, jeans, svart linne, vanliga skor osvosv) Vad händer med tiden? Veckorna rusar iväg, jag har ingen tid över längre nu när dansen börjar. Oah nu vart jag fett stressad. Men taggar att dansen drar igång iallafall, på tiden måste jag säga! Ska inte längre behöva sitta dagarna ut och förvandlas till en vandrande fettklump, äntligen träning igen!

Kommentarer
Postat av: klara

du missade ett kalasfika vill jag lova :D
hade du det fett bra i stockholm eller=?

2007-09-08 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0