friluftsdag

AR1A är galet bra och våran friluftsdag igår blev ju en höjdare måste jag säga! Bröt tumnageln på bowlingen bara, gör ont som satan nu men man får väl härda. Bowlade med Klara, Kajsa och Julia och måste erkänna att jag var inte bäst, men det gör nog ingenting. Uppdraget var riktigt roligt också, dog tyvärr lite när vi sprang hur mycket som helst, värre än cooper helt seriöst. Haha sjukt bara, och Caroline fortsatte bara att vara hurtig hela tiden, uschusch. Kändes lagom otrevligt att jag skulle på stan sen, men det funkade. Sliten till tusen bara, men fick äntligen tag på ett nytt tillräckligt långt svart linne, var verkligen på tiden. Nu ska jag kasta det gamla trasiga, till slut.

Sara Bareilles - Gravity är ju gaaaaalet bra.

Igår tog jag en promenad och gick och kollade in mitt blivande hem, där hade det hänt grejer vill jag lova! Taggad på att få hela mitt rum fixat så att jag kan börja flytta dit saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0