bottle it up

Fredagen var great och helgen var allmänt sliten för jag har sovit alldeles för lite men livet leker! Fikat med Klara, Kajsa och Julia var grymt roligt och jag tycker verkligen att vi får köra repris på den nån gång.

Igår var jag ensam hemma y0y0 och shittarns vad skönt det är. När jag cyklade hem igår kände jag bara att livet är underbart och så ringde jag Filippa och tvingade henne att vara med mig så det var trevligt. Idag har jag haft min första danslektion på skolan, vi hade locking och nu är jag förresten anmäld till min riktiga dans också så nu taggar jag börja träna igen! lalala livet är på topp som sagt

Till helgen drar jag till Stockholm på storkalas med släkt och okända människor, taggad ändå!

JAG HATAR FRANSKA, FATTAR INTE VAD JAG GÖR MOT MIG SJÄLV I ETT ÅR TILL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0