blöt. regn.

Man ska nog aldrig säga att "såhär blöt har jag aldrig varit i hela mitt liv", men den här kvällen hamnar definitivt på topp fem! Förmodligen topp tre till och med, nånstans bredvid den gången då en thailändare hällde en tiolitershink med vatten över mig, efter att hans kompis hade sprutat ner mig med en enorm vattenpistol... Cyklade alltså från Sandbacka till Östermalm och blev blöt genom jackan, tjocktröjan, tunnkoftan och ända in på tshirten. Helt sjukt.

Fattar verkligen inte vars Elisabet har gömt alla kakor? Letat efter den där burken i vartenda hörn av lägenheten, den finns ingenstans! Gissar på att pappa har ätit upp allt, sjukt taskigt. Imorgon ska jag sova hos Nina, först blir det fika på News i ett antal timmar och sen hyr vi dansfilm och skräckfilm, tagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0