back to you

Idag var det tungt på morgonen. Vaknade först åtta av att jag hade världens mardröm, galet. Sen somnade jag om och sov till tio över tio, for hem till mamma och dammsög hela lägenheten på tio minuter och kastade mig sen på min cykel till skolan. Hade historia och höll på att kalla Mats för Gandalf när jag skulle fråga en sak, hade varit sjukt pinsamt! Åh vad jag inte gillar historia, kommer ju vara något less på medeltiden efter dom här närmaste veckorna känner jag.

Har sjukt ont i handleden sen igår, vrickade den eller nåt när vi spelade bowling.
Ikväll blir det house och jazz, grymt taggad (förutom att jag har ont lite här och där vilket inte lär bli bättre men). Har aldrig kört house heller, får se hur det går.

JAG SAKNAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0