zoo tour, nyinflyttad och utan internet

Måste bara börja med att tacka alla goa människor för kvällen igår, Zoo Tour var en riktig höjdare måste jag säga! Dans tre timmar nonstop i princip, vill lova att alla var svettiga, och på Mange Schmidt kändes folk nyduschade (jätteäckligt, haha). Men jag hade iallafall sjukt roligt, världens guldkväll! Underbart att träffa massa gamla Haga-folk också, alla var sjukt trevliga och allt kändes så bra bara!

Nu har jag flyttat också, ikväll är sista kvällen vi har nyckel till lägenheten och jag tror inte ens att jag ska gå dit. Trivs faktiskt redan jättebra i mitt nya hus, ganska stort minus på att jag inte har internet på två och en halv vecka bara. Känns surt, men jag och Molly har kommit på en plan för hur jag ska överleva; ska bli ett musikaliskt geni, en fantastisk konstnär och origamiexpert nu dom närmaste två veckorna. Önska mig fett med lycka till! Jag är förresten otroligt duktig, har packat upp alla lådor förutom tre stycken tror jag det är, och jag ska göra minst en av dom ikväll så jag är alltså nästan klar. Redan. Otroligt fantastiskt.

Ska försöka så gott jag kan, men det kommer alltså inte att bli uppdaterat här särskilt ofta nu på två veckor, fast om några dagar är det skola igen (lovet bara ruuuusar iväg..) och då har jag ju internet där varje dag om jag känner för det, så kanske kanske blir någon uppdatering här ändå.

NI MÅSTE LOVA ATT RINGA OCH SMSA MIG SÅ JAG INTE FÅR SITTA HELT ENSAM I MITT RUM I TVÅ VECKOR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0