tjejkväll med 9d

Hahah hade kanske världens bästa dag igår! För det första var skoldagen rolig, slapp litteratur och sen på matten satt jag och Erika bara och försökte få till scenen ur Det sjunde inseglet, ni vet den här "vem är du?" "jag är döden" osv, utan att börja skratta. Till slut funkade det! Sen på franskan smörade jag in mig som satan hos min lärare så nu känns allt lugnt igen!

Kvällen då. Det var hur roligt som helst att träffa alla igen, kände bara hur otroligt mycket jag faktiskt har saknat alla, och det kändes superkonstigt att vara tillsammans igen, både fel och rätt på samma gång liksom, jättekonstig känsla! Iallafall så åt vi hemmalagad lasagne och sån där chokladmousse med crisp till efterrätt och bara pratade. Sen fick vi tag på lite dricka så då blev det party med ölspel och annat, slängde oss på madrasser och jag kittlade Josse så hon dog av skratt, det var en höjdare, haha. Vi drog en sväng till Ålidhems centrum, men där var det dött så vi drog hem igen och då ringde jag pappa så kom han och hämtade mig där vid halv ett. Var skiträdd när jag stod och väntade på honom, kändes som att alla som cyklade/gick/åkte bil förbi mig skulle döda mig typ, massa som skrek saker och sen stannade en mopedist och frågade mig vars Ålidhem var (rakt över gatan, puckad), sen fattade han inte min vägbeskrivning heller (rakt fram, sväng höger, sväng vänster - HUR SVÅRT KAN DET VARA?). Till slut kom pappa iallafall och jag hoppade in i bilen och sen kom jag hem och bara slängde mig i sängen och sov, var hur trött som helst verkligen. Men det var en toppenkväll, jag har saknat er tjejer, vi måste styra upp snart igen!

image31
Fler bilder finns här om någon är intresserad, klicka på 12 oktober!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0