städa och plugga

Grymt trevlig kväll igår med Julia, Bea, Moa och Olivia! Fettade och skrattade och hade det allmänt bra bara! Tack ska ni ha! Olivia, vi kommer att sakna dig i AR1A.

Idag har jag jobbat på med min episka analys och lyssnat på Winnerbäck hela dagen. Taggar 17 november som en galning, åh. Nu ska jag trycka i mig en jättegod bulle innan jag sätter igång och städar mammas lägenhet. Inte alls taggad men det känns lika bra att få det gjort. Måste skaffa mig ett riktigt jobb.

Sista veckan innan höstlovet, ÅH. SÅ. SKÖNT. Har matteprov, episk analys och mediekunskapsprov i veckan, känns hur kasst som helst men vi får iallafall flytta historiaprovet till efter lovet. Nej, nu var det bulle och städning som sagt, adjöken adjö!

Igår kom förresten den första snön här i Umeå. Fast den ligger verkligen inte kvar och det snöade typ ingenting, och senare började det regna istället. Tjoho. 64 dagar kvar till julafton.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har också städat, pluggat och lyssnat på Winnerbäck idag :)

2007-10-21 @ 15:47:45
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0