röda naglar

Tog en liten höstpromenad för mig själv, det var skitkallt ute (eller så var det bara jag som hade klätt på mig för lite) så det passade extra bra med ett varmt bad när jag kom in igen. Pluggade på historian samtidigt så nu är det fixat också! Har just målat naglarna röda också så nu har jag väl gjort allt som jag sa att jag skulle? Känns superskönt iallafall, och det känns som att det här blev en ganska härlig söndag trots allt! Borde aktivera mitt CSN-kort också, kanske gör det nu då. Sen ska jag inte terrorisera folk mer med att skriva här, har redan skrivit alldeles för mycket, haha. Borde gå och lägga mig tidigt idag, vi får väl se hur det kommer att gå men.

godingar
Avslutar dagen med en liten härlig sommarbild, jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0