nio fucking d

Nu sitter jag här med Maja och Anki och har resten av tjejerna i 9d ute i köket. Hade en trevlig liten stund med Molly uppe på Hamrinsberget, tog lite kort och hade deeptalk på en sten i solen. Det var hur kallt som helst. Sen gick vi till sjukhuset och åkte ett varv i sjukhushissen, hehe.

Sjukt trevlig dag idag förresten, mysarena! Blev ingen klassfest för oss ikväll däremot, så det blir en helkväll med 9d istället! Jättemysigt, jag känner nu hur mycket jag har saknat alla och alla är så goa, känns nästan konstigt att vara tillsammans allihop igen.

Ikväll ska vi äta lasagne tydligen och chokladcrisp, taggar! Blir massa foton sen på bilddagboken tror jag, om nån av nån anledning är intresserad kan ni ju kolla in sen. Skriver nog senare om kvällen också, nu ska jag vara lite trevlig och umgås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0