nalta kallta

Jaha, imorse kände jag mig då tillräckligt pigg och kry för att kanske, kanske kunna pallra mig till skolan. Så fort jag kom ut insåg jag mitt misstag, huvudvärk och öronont slog till på direkten men jag kämpade på och stod ut i fyra timmar i skolan. Litteraturen var faktiskt ganska trevlig idag, Dan the Man hade röd skjorta och gylfen öppen och verkade på allmänt bra humör, skrattade ovanligt mycket hela lektionen. Andrea och jag fick läsa upp nån dialog i början, allmänt skum bara.

Nu sitter jag då här febrig och nyss hemkommen från housen, satt och kollade på och skulle egentligen ha kollat på  jazzen också men jag kände mig bara jättedank och febrig så jag ringde pappa så fick han komma och hämta mig tidigare. Fryser som en galning hur många lager kläder jag än har på mig och det är inte trevligt alls. Imorgon blir jag hemma och så ska jag bli pigg som en mört till på fredag, för då är det klassfest med 9d och AR1A, blev en grymt misslyckad krock där men jag ska nog hinna med att ta mig till båda hoppas jag. Det ordnar sig, orkar inte ens tänka nu känner jag.

but you, you're still giving light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0