kinamat

Jättemysig kväll, jag och pappa åt kinamat och hade en trevlig pratstund tillsammans, det var riktigt länge sen det var bara vi hemma så det var roligt. Jag taggar att börja övningsköra sen också! Och tack gode gud, frågade pappa om det där fula märket på dörren där vi ska flytta, han skulle måla över det i helgen så nu känns det bra iallafall. Det är verkligen bland det fulaste jag har sett i hela mitt liv.

Lilla, lilla vän. Jag har sån ångest för dig, jag är orolig och allt sånt där men jag borde inte bry mig. Du förstör bara ditt liv och jag tänker inte ens säga nånting för det spelar ingen roll vad jag tycker längre. Jag borde sluta bry mig men jag kan bara inte göra det. Undrar hur lång tid det kommer att behövas för att jag ärligt ska kunna säga att jag inte bryr mig mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0