i really can't explain it but i, i hear the music when i look at you

I måndags pluggade jag från fyra till halv ett, helt jävla galet men nu känns det som att livet leker igen av någon anledning, benhinnan gjorde inte ens ont idag typ (hade däremot ont i knät men det är nog lugnt hehe) och så fick jag ta igen lite balett iallafall mellan housen och jazzen. lalaa. Egentligen tror jag det mest beror på att jag till slut har fått sova ut igen.

DU ÄR SÅ FANTASTISKT BRA OCH FIN OCH UNDERBAR OCH JAG ORKAR INTE

Idag fick vi sluta en timme tidigare för dan the man var borta så vi hade vikarie. Vi glada litteraturare tog och sprang över vägen (stygga) och pratade dialekter hela vägen till stan, fastnade lite väl mycket i det tror jag. Träffade Viktor sen och det var ju trevligt, var ett tag sen sist! Sen for jag hem och gjorde medeltidsgrejen = inget mera plugg i veckan!!!!!! Förrän på söndag iallafall, woho party, imorgon blir det bara dans och sova och leva livets glada dagar som man för övrigt gjorde när man insåg att det var lönlöst att skydda sig mot digerdöden, heheheheeeee.
"En del började då leva livets glada dagar med fester och drycker och slutade att arbeta. Det gällde att roa sig medan man levde. Imorgon kan du vara död." lev och lär!

Kommentarer
Postat av: william

oj

2007-10-04 @ 01:26:11
URL: http://sirwilliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0