fikafredag

Idag var det min och Jimmys tur att stå för klassfikat, det blev chokladbollar, kokostoppar, maränger och kladdkaka, och klassen verkade då nöjd. Sen har jag fikat på Schmäck med Julia nu efter skolan, jättejättemysigt! Är inte särskilt taggad på middag efter en Schmäck-boll nu däremot men. Och ikväll ska jag och Nina baka och se film, jag kommer ju att kräkas, haha.

Iallafall känns det hur skönt som helst att det ÄNTLIGEN är fredag, äntligen helg! Våran dator pajade litegrann i onsdags och sen har jag verkligen inte haft tid att sitta vid datorn heller så det har inte blivit så mycket aktivitet här.

I onsdags var jag och Nina på Takida iallafall, mucho goodo. Fast det var bättre förra året. Men gött och fint absolut!
Och igår fyllde då Viktor 17, nu är han ett år äldre än mig i ett halvår, ehhe. Himla otur att jag missade födelsedagsfika för att jag hade dans men jag svängde förbi och sa grattis iallafall!

Det blir en lugn helg i helgen vilket känns hur skönt som helst. Deppigt att Olivia slutar i AR1A! Mnåh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0