chirreeee

Äntligen, äntligen är det helg. Nog för att den här veckan har gått otroligt snabbt men jag behöver absolut två dagar i frihet känner jag. Jag behöver sova också så egentligen förstår jag inte varför jag sätter mig här.

Efter en kväll med Elin mår jag bara illa, fett med chips, idol och fredag hela veckan. Mår illa bara jag tänker på chips nu. Usch, fy, blä. Upptäckte också att jag har bränt trehundra spänn och jag har inte en aning om på vad, känns jättejobbigt för nu har jag mycket mindre pengar än vad jag trodde. VARS TAR ALLA MINA PENGAR VÄGEN?

Tror att jag verkligen är på väg att bli sjuk nu, hostar snart upp båda mina lungor. Dan the man hade nya byxor på sig idag och hans kommentar på min diktanalys fick mig så chockad att jag började skratta, den var snäll och positiv och jag förstår det inte, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0