björnen brummade, ilsket, och sprang till skogs

Det blev en ganska trevlig dag igår iallafall, fast jag hade en helt sjuk huvudvärk ett tag men Alvedon fixar allt! Sen skickade Elin sms och frågade om vi kunde ta en promenad så det gjorde vi, vi gick grymt långt måste jag säga, men det var väldigt trevligt med en pratstund med henne. Sen kom jag hem och släckte faktiskt lampan tio i tio, somnade nog strax efter och det var ju galet skönt!

Idag hade vi ingen samhällskunskap, och sen hade vi mediekunskap i en timme och femtio minuter och det var så seeeegt. Svenskan var ännu värre, så fruktansvärt drygt, haha. Var nog bara titeln på det här inlägget som gjorde att lektionen ljusnade en aning! Lunchen idag var förresten köttbullar vilket ju faktiskt brukar vara gott, men efter att Kajsa hade hittat ett hårstrå i sin mat och alla började prata om vad det såg ut som så var man ju inte så taggad längre.

Nu taggar jag varma mackor till middag som jag ska gå och göra NU och sen dans, video och balett. Ikväll tror jag att jag ska mysa med tända ljus och allt, klar favorit på hösten! Har förresten kört ett litet löfte med några i klassen att det inte blir några onyttigheter den här veckan, förrän på fredag för då är det klassfika som det är min och Jimmys tur att baka. Sen har jag förövrigt matteprov imorgon också, YEAH ASTAGGAD VERKLIGEN. Kör nog på den här att "det man kan det kan man, och det man inte kan det kan man inte."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0