argumentation

Nu är jag klar med argumentationen. Det tog betydligt längre tid än jag trodde, har suttit i en timme nu tror jag, men nu är jag färdig och det här blir nog bra. Det får duga iallafall!

Åh vad jag är törstig, det är helt sjukt. Jag dricker och dricker men är bara törstig hela tiden ändå. Antar att det beror på febern? Men jag mår iallafall bättre nu än vad jag gjorde igår.

Jag måste verkligen ta tag i min lilla shoppinglista som jag har längst bak i min kalender. I helgen ska jag lämna tillbaka den där tröjan jag köpte förra helgen, det känns som att varje gång jag provar den vill jag bara mindre och mindre ha den och så ska det ju inte vara, den la jag absolut några hundra kronor för mycket på. Istället ska jag satsa på att köpa det som jag faktiskt behöver och har tänkt köpa länge. Håller som sagt på att styra upp mitt liv, haha det här kanske är en del av det, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0