vecka tre utan internet

Jaha, så var jag inne på min tredje vecka utan internet. Nu har vi iallafall internet på en dator här hemma, tyvärr är den seg och det funkar inte på mitt rum och allt är lite kaos.

På lovet gjorde jag massa saker iallafall. Läser nu VK flitigt varje morgon (duktig va?) och på lördag är det Lars! Våran älskade bästa Carina drar iväg till Kroatien i ett par år men vi kommer i sommar, så lätt blir man inte av med oss! För övrigt är AR1A kanon och jag och Nina ska till Spanien till sommaren, så egentligen leker livet.
(minus för Carina till Kroatien, historiaprovet på onsdag och alla litteraturläxor)

Ska iallafall börja skriva här igen nu när jag åtminstone har internet litegrann, ÄNTLIGEN, eller hur? Erkänn att ni har gråtit er till sömns varje kväll för att ni inte får läsa min blogg - ERKÄNN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0