the holiday & smala sussie

Faktiskt ganska skönt att bara vara hema med mamma ikväll, det var länge sen. Riktigt länge sen. Vi åt iallafall supergod middag, spaghetti och köttfärssås och sen såg vi The Holiday, med Jude Law, Cameron Diaz, Kate Winslet och Jack Black. Kan ju faktiskt inte bli fel med såna skådespelare i huvudrollerna. Så där satt jag och mamma och lipade tillsammans i soffan åt en galet mysig fredagsfilm. Perfekt helt enkelt. Sen stängde vi av och hamnade på ettan där Smala Sussie precis hade börjat. Ingen av oss hade väl tänkt att vi skulle se den, men man fastnar ju som i den. Måste ju sägas att det är en av Sveriges bättre filmer! Den har vi ju dock hemma och vi såg den ganska nyss men det var mysigt ändå. Absolut en trevlig kväll och nu ska jag faktiskt börja dra mig till sängen så att jag blir friskare till imorgon. Taggar redan att duscha, känns ju alltid så mycket bättre efter det! Man känner sig både fräschare och friskare och det behöver jag verkligen just nu.

  
   The Holiday                      Smala Sussie

Fan vad snygg Jude Law är.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad händer i helgen? :)

2007-12-01 @ 00:03:41
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0