snorar med harry potter och dödsrelikerna

image47Jaha. Jag har lyckats ta mig upp ur sängen för i princip första gången på 36 timmar, har inte gått upp för annat än att äta osv men nu är jag lite hurtigare så jag tog mig upp hit en sväng. Jag är snorig, har haft sjukaste huvudvärken, ont i örat och halsen ska vi inte ens prata om. Har haft några snabba slängar av feber också, och illamående lite då och då. Ibland är det ju för underbart att leva.. Igår vaknade jag iallafall och mådde hur dåligt som helst, ringde och sjukanmälde mig och sen sov jag till halv ett. Då gick jag upp och åt mat, och sen la jag mig i min säng och läste Harry Potter och Dödsrelikerna från klockan ett till klockan halv tio igår kväll, endast med en liten paus för middag vid sextiden. Så nu har jag läst ut den. Känns ju faktiskt aningen sorgligt att det är slut nu måste jag säga, och filmen lär ju aldrig bli på långa vägar så bra som boken, men det var fint så länge det varade får man väl säga!

Tror inte jag ska göra om det där nån gång igen däremot, att ligga och läsa åtta timmar i sträck torkar ut ögonen ordentligt ska jag tala om för er. Särskilt om man har dragit på sig en förylning samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är härligt att ligga så länge i sängen men inte vara sjuk..
hoppas du kryar på dig och trevlig helg

2007-11-30 @ 12:42:09
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Charming man

krya på dig och försök att ha en trevlig helg ändå.

2007-11-30 @ 12:47:09
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0