nyårsklänningar

Nä. Det blev inget av med kladdkaka och O.C. Började må sjukt illa när jag ens tänkte på kladdkaka så jag skippade den och satt och kollade in varenda shoppingsida jag kunde komma på fanns istället. Fantastiskt bra sysselsättning när man är sjuk. Och nu har jag hittat DEN. Klänningen som ska bli min innan jul så att jag kan köra på den både på julafton och nyår. Eller, ärligt talat har jag hittat två stycken DEN. Den första DEN som jag hittade fanns på Ellos, sjukt snygg, fastnade för den så fort jag såg den. Såg den framför mig med leggings och de där otroligt snygga svarta pumpsen från Wedins som jag har spanat på ett tag nu. Sen hittade jag den andra DEN, på Haléns, ännu snyggare men sjukt mycket mindre praktisk eftersom att den är för mycket festklänning för att man ska kunna ha den på fritiden också. Jobbigt värre.

Ännu jobbigare är det att jag med största sannolikhet inte kommer att köpa någon av dem. För hur hade jag tänkt att ha råd med en ny klänning och nya pumps innan julafton, när jag kommer behöva lägga ut ett par hundra på julklappar också? Ack, ack, nej det är nog bäst att jag glömmer de här underbara klänningarna innan jag på allvar kärar ner mig i dem.


Haléns klänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0