klassen adventsfikar och här sitter jag..

Måste säga att det kändes ännu värre att vara hemma idag när Julia skickade en bild på dagens fika, åh vad jag önskar att jag hade varit i skolan idag. Kan inte ens vara glad åt att jag slipper lektion med Danny idag heller, eftersom att han inte var där idag utan vi skulle jobba själva. Och matten lär jag just ha missat en stor genomgång på. Det enda jag faktiskt kan vara glad åt att jag missar är franskan som är just nu faktiskt. Muhaha hoppas att Hanna och Malin har det riktigt bra!

Ikväll blir det filmkväll med mamma bara, ska krya på mig rejält så att jag kan gå och ta en latte med Nina imorgon. Och vara med Molly på kvällen. Vad jobbigt allt känns. Vad är liksom vitsen med att vara sjuk en helg? Värdelös tajming av mig. Tror att jag ska ta och måla naglarna i nån latjo färg nu. Jag har så himla roligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0