litter little brother spills

Livet är som meteorologi (som förövrigt är jättejättesvårt att stava till) kom jag och pappa på idag. Vi kom också på att han ser ut som en riktig biff, en sån där tight en som har tillbringat de senaste fjorton åren på ett gym, i sin nya Lyle&Scott-piké, haha.

Den här kvällen har jag tragiskt nog ägnat åt att lyssna sönder 9, och att spela bowling. Internet-bowling. Hur patetisk får man känna sig då? Kan ju försöka skylla på att jag hade ont i huvudet förut och inte drog ut och levde ett spännande tonårsliv på grund av det (vilket faktiskt är sant däremot).

Jag har förresten världens gulligaste kompisar för jag fick nyss världens gulligaste sms från Lova! Upptäckte också att det är sjukt mörkt ute, känns som att hösten är här när som helst. Hemskt. Fast jag gillar ju hösten. Ärligt talat taggar jag nog höst litegrann, men det är hemligt för det är ju nästan olagligt här i Sverige att göra det. Fast just nu skulle sommarsol och värme sitta allra, allra bäst, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0