jag kan ge dig allt

UFF, Umeå Fotbollsfestival. Jag vet inte om jag gillar alla dom här nya människorna som springer runt. Jag och Filippa var på stan igår kväll, verkligen ALLA ska vara så otroligt tuffa när dom är i någon ny stad så alla säger nånting till en, typ "ge hit pengarna!!!", hahaha. Vi såg iallafall en helt sjukt snygg kille och jag är nog den pinsammaste människan jag känner till, men det gör som ingenting.

Resan till Piteå blev helt okej, pappa och elisabet stack och lämnade mig, jag var trött som fan för jag hade sett Fame till klockan ett, steg upp åtta, inte lite slitet. Farmor, Karen och jag hade däremot trevligt trots allt, åt "plättar" och tårta och jag vet inte vad, som Karen sa "man äter, dricker, går på toa", det är en otroligt bra beskrivning på vad man gör hos min farmor helt enkelt. Vi gick och la oss sjukt tidigt, somnade nog före tio och det är ju till och med tidigare än jag går och lägger mig på skoldagar, men jag var hur trött som helst så jag sov som en stock. Vaknade nästan tolv timmar senare, kvart över nio och gick och åt bland annat hemmaplockade jordgubbar till frukost, inte illa!

På tal om Fame. Vad är det som gör att alla dansfilmer är så otroligt bra? Jag älskar dansfilmer! Alla dansfilmer. Kan ju förstås ha nånting att göra med att jag dansar själv. Nånting är det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0