tjejkvällen!

Först och främst måste jag säga att de flesta danserna börjar kännas rätt okej nu! Känns däremot verkligen inte som att det är föreställningar nästa helg, sjukt. Det var förresten därför jag inte kunde skriva något igår, pappa ringde mig halv fem och sa att jag inte kunde äta middag hemma för att byggkillarna skulle fixa ännu mer i köket, min dans börjar tjugo över fem. Det var alltså bara att springa hem, springa till stan, få panik för att det var lång kö och sen fanns inte salladen jag ville ha på hemköp (äter alltid den, men just då hade de inte en endaste liten sallad) så då var jag tvungen att springa till konsum istället och sen springa till dansen och kasta i mig maten. Men jag hann!

image60      Idag fattade jag ingenting på Matte B(lä), börjar kännas lite tungt med det där faktiskt. Snart jullov iallafall. Stan med Filippa efter skolan, hon drog en Emma och körde på sjukt negativ attityd mot allt, haha. Köpte iallafall födelsedagspresenter till Molly, tre veckor för sent men ändå. Sen for vi hem till mig och bytte om till våran tjejkväll med svart-vit dresscode (och jag städade snabbt upp i mitt rum som såg förjävligt ut rent ut sagt), och sen kom resten av tjejerna och så lagade vi mat. Sen kikade vi på Idol-finalen eftersom Elin har varit lite väl besatt av Idol hela säsongen om jag får säga vad jag tycker, men det var trevligt. Mycket trevligt att träffa mina goa brudar igen!

Så här kreativ kan man vara med tacos.
Bilden är däremot inte från ikväll utan
från min födelsedag i april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0