så var det dags till slut

Måste styra upp julklappsinslagning idag. Vaknade halv två idag och oj vad jag var värd det, har inte sovit ut på nästan tre veckor. Vaknade upp med nån mysig julstämning till och med, hade en jullåt på hjärnan och kände mig allmänt glad, gick runt och sjöng medan jag gjorde frukost och kände för att göra en god gärning och städa mitt rum. Så det blir dagens mål, innan jag går och lägger mig ska jag städa. Kanske tar badrummet också när jag ändå håller på. Fattar inte att det är julafton imorgon.

Igår for Nina, Alexander och jag till Oskar och käkade tacos, sen såg vi American History X och hade bara en trevlig kväll helt enkelt. När vi kom in till stan igen gled jag och Nina förbi en fest också men det var ganska avdankat så vi drog efter en timme, kom hem vid halv tre och somnade som en stock. Upptäckte också att tiden går otroligt mycket långsammare när man är trött. På tio minuter hann jag med mycket mer än jag skulle ha gjort i vanliga fall. Oväntat måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Charming man

hjälp mig få julkänsla på något sett :/

2007-12-23 @ 15:56:07
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0