programcafé + bräntiskampen

Det här har varit en sjukt mysig dag. Började med samhällskunskap där vi fick redovisa, sen fick vi sluta en timme tidigare än vad vi egentligen gör (som vanligt då, ungefär). Julia, Moa, Hannes, Olivia, Måns och jag satte oss i cafeterian, Hannes spelade gitarr och jag började plinka på en kaffekopp, Julia började dra en penna mot ett spiralblock och jag kunde inte alls låta bli att tänka på hur grymt det hade varit om hela cafeterian hade hakat på våran lilla musikstund, så där som alla alltid gör i filmer, tänk er bara!

Efter redovisningar på mediekunskapen fick vi gå och äta lunch, och sen var det dags för programcafé! Alla Arena-elever från ettan till trean samlades i Valhalla för fika och uppträdanden, det var helt klart trevligt. Sen slutade vi efter det, och då drog jag iväg på Bräntiskampen där det var oväntat många Haga-91or, och det var så roligt att se alla igen! Vi stod i klacken och skrek och hejade, och det blev en vinst för Haga för femte året i rad, underbart! Stan med Nina efter det, letade lite julklappar och fikade, och sen kom Oskar och Alexander och satt där med oss ett tag också, väldans trevligt!
 

bräntis

Här är världens bästa bli-glad-bild, från våran vinst förra året. Blir lika glad varje gång jag ser den. Underbara Haga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra fortsatt kväll :)

2007-12-17 @ 22:06:01
URL: http://www.linkbucks.com/link/febc9a76/8373

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0