osäker framtid?

Tänk vad konstigt allt kan bli. Jag vet inte vad som händer. Vars är jag på väg i mitt liv? En sjättedel av gymnasiet är avklarad, det är otroligt hur fort den  här terminen har gått. Vad vill jag med mitt liv? Bli rik? Resa? Leva livet helt enkelt? Skapa världsfred? Hitta på någon revolutionerande uppfinning som världen inte klarar sig utan? Alternativen på vad man kan göra är ju oändliga, synd bara att inte ett endaste tilltalar mig särskilt mycket.

Och inte gick jag och lämnade tillbaka filmen inte. Skämmes. Hittade däremot världens mirakel-hårinpackning i mitt badrumsskåp som faktiskt är min men som jag aldrig använt. Behövdes efter helgens misshandel av mitt hår under föreställningarna. Nu är mitt hår mjukt som aldrig förr. Men det spelar ingen roll, jag längtar bara iväg till något varmt land just nu, varför inte Thailand? Ge mig en resa dit i julklapp, snälla, snälla tomten.


och ikväll saknar jag Haga en aning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0