och jag är så stolt!

Det här har varit en otroligt bra dag, det kunde jag aldrig tro när jag vaknade imorse och upptäckte att jag hade försovit mig en halvtimme och visste att det enda som väntade mig var gympa, mediekunskap och svenskaredovisningar i sisådär tre-fyra timmar.

Till att börja med var gympan ofattbart nog riktigt rolig idag, hade sjukt kul där jag sprang runt och lekte spökboll och slemboll med 1A och 1B! Sen negativa nyheter på lunchen, Vildmannen ska lägga ner "måltidsdryckerna" och bara ha fil en gång i veckan efter jul, jag misstänker en konspiration här - de vill nog på allvar svälta oss allihopa.

Så kom redovisningarna (efter att Bea högt och tydligt sagt "Sjukt lama!" mitt i tystnaden på musikettornas konsert för niondeklassar som vi smet in på, hon menade alltså publiken men ändå) och vi startade upp med att ge Jimmy den pimpade Bobby-car som vi köpt åt hans lilla familj. Sen drog Hannes igång med sin låt och sen rullade det bara på med noveller, dikter, teatrar, sagor, föredrag, tal... Listan kan göras lång på vad Arena 1A hade hittat på i det här svenskaprojektet "Hitta din inre drivkraft". Och alla var så duktiga, jag är helt imponerad! Jag är så stolt över alla, det tog verkligen fram det bästa hos varenda en! Vi blev tvungna att dra över, slutade inte skolan förrän halv sex men det gick faktiskt oväntat fort och blev inte tråkigt eller någonting alls, fantastiskt. Jag älskar AR1A!

(Borde btw lägga ner att skriva såna här milslånga inlägg för antar att det inte är en jävel som orkar läsa allt? Men det händer alltid en massa dagarna innan jul så jag måste få skriva av mig lite. Förlåt iallafall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0