musiiik

Är fruktansvärt less på precis varenda en av mina låtar, nån som har nåt tips på någon sjukt bra låt?

Inget mera plugg innan jullovet, äntligen! (inget mera Dannyboy förrän nästa termin heller, gött)
Köpte två julklappar till idag, har ju ändå lite flyt på det här när jag väl sätter igång! Bara mammas, Elisabets och halva Lottas kvar. Kan nog tänkas bli klar innan lördag trots allt, hoppas på det. Orkar inte vädret här, växlar lite till och från mellan -5 och +5 = oftast svinhalt ute.

Ikväll tror jag inte att jag ska göra någonting annat än att gå och lämna tillbaka Moulin Rouge, sen ska jag gå och lägga mig tidigt och sova i ett halvår helst. Men det går ju inte. Och jag kommer inte att gå och lägga mig tidigt heller, det känner jag mig själv tillräckligt bra för att veta.

Kommentarer
Postat av: Anton

Mando Diao - Train on Fire
The Hives - It Won't be Long

Blir inte mycket bättre än så..

2007-12-19 @ 22:23:11
URL: http://bekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0